Laurent Favre=steeziest man alive.

vet inte, jag er inte der nu..jag är i bergen,är inte mycke här men det snör och det betyder att det snör enda mer pä voss :D hur mycke är det i trondheim?

^det är så skit när alt bare smelter bort..skulle ha varit snö 11 av 12 månader i året:)den siste månaden skulle man ha varit på isbre

ja, jag går på skolan i bergen..har startat på universitetet i höst. måste jo bli nånting av mej också..är du fortfarande i vanlig skola?

jag vil åka skidor nu! mer snö, mer snö

jag är tømrer/snekker lärling, vad studerar ni?

og ja, det er rart dennet topicen ikke er sletta enda

haha...nei, dette tar jeg på norsk..lurte på hvilken klasse..1,2 eller 3. begynner du å jobbe som snekker når du er ferdig på skolen da?

ahh, først går du to år på vgs, så 2 år som lærling så er du utdanna, jeg er på første året som lærling nå, satser på studie etter dette

tja, är lite lei av det, så jag orkar inte och vära det resten av livet..satser på at leva som skiboms :P

jag vet..får nøye meg med at vära ski patrulje når jag blir penjonist.. nej fan jag ska ha MINST et år som skiboms

aa, efter jag er ferdig med dissa 2 årane drar jag muligens til sveits(sveits på svenska?) en plats och kjørar pudder varje dag och park om sommern

skit vad manga svenskar och norrmän i en trad om laurent favre, sa hur e det med snön där hemma, här i schwiez har det inte snöat än men det ska bli kallaste vintern pa 50 ar :)

har inte snöd her sedan 5 tiden :( snör lite nu men inte mycke, satsar på mere snö i natt..hoppas at noe öppnar snart!

Hur är det och bo i schweitz?

Back