fan.. jag gråter... och jag som hade köpt ett 25 kgs dollartecken som jag skulle ha runt halsen och splittfälgar i guldkrom på min citybike med 4 växlar... fan också
... och en tandrad i plast från butterix som jag hade färgat i guld! och kallingar i XXL som jag skulle ha stoppat in min basket-jersey i!! och dom skulle ha 9mm-mönster!!! och jag som hade opererat bort översta ryggkotan så jag skulle kunna gå med böjd rygg!!!! och jag som hade stretchat fingrarna så jag skulle kunna göra west-side-tecknet!!!!!
Steeze är synonymt med style. det är ghetto-engelskans kärlek till att använda e två gånger och bokstaven z. exempel: for sure - foh' sheezie; for real - foh' reezie.
men sen har steeze utvecklats till så mycket mer.
för att grunddefiniera så kan man utgå ifrån att alla har en stil. det är INTE steeze. min tolkning (och många andras) är den att när någon "got steeze" eller "is steezie/steezy" så är det en stil som DU tycker ser bra ut.
steeze: en stil som ur en subjektivt perspektiv en- eller flera individer ser bra ut.
yes he is pretty steezy, but he is has a du-rag dangling from his neck/head and in TBC he tried to make the camera flinch in the first shot of his segment. haha but he is very steezy
inte fan...det är en song av et eller annet svensk danseband eller non sånn skit som sjunger: "jag er inte sjuk, jag är bara svensk". det är ganska dumt
pep har väldigt snygga rotationer. dock har han halkat efter lite i fakie-rotationer och "supergrabar". men det spelar ingen roll, för han hatar tävlingsinriktning och sålänge du utvecklas på ditt sätt så ska inte någon annan säga åt dig hur du ska göra.