radskier Member Nov 13, 2005 #202 jag orkar inte finne ut hur jag blir rosa..tenker för mycke på skidåkning
Aasert Active member Nov 13, 2005 #205 jag åker for det meste på Vassfjellet, ellers oppdal åre och kvitfjell, du?
radskier Member Nov 13, 2005 #206 för det meste hafjell, och tryvann..i år blir det mycke voss också..och sjalvklart maga park pä oppdal
för det meste hafjell, och tryvann..i år blir det mycke voss också..och sjalvklart maga park pä oppdal
SteezePatrol Active member Nov 13, 2005 #208 faaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrrrrrvrrrrrrrrrrrrrre
radskier Member Nov 13, 2005 #214 ja, i fjor nästen varje vecka, men inte så mycke i år...jag kommer till at väre på voss mycke mere og sekert hemsedal också
ja, i fjor nästen varje vecka, men inte så mycke i år...jag kommer till at väre på voss mycke mere og sekert hemsedal också
Aasert Active member Nov 13, 2005 #215 har inte värt på nån tå plassane(oh mycke dårlig svensk), men jag har sjangsen til at åka til hafjell i år, hur er det der?
har inte värt på nån tå plassane(oh mycke dårlig svensk), men jag har sjangsen til at åka til hafjell i år, hur er det der?
radskier Member Nov 13, 2005 #217 jättebra!! parken är av dom bästa i norge http://www.skiinfo.no/destinations/snowpark.jsp?product.skiinfo.DESTID=ENOHAFJE
jättebra!! parken är av dom bästa i norge http://www.skiinfo.no/destinations/snowpark.jsp?product.skiinfo.DESTID=ENOHAFJE
Aasert Active member Nov 13, 2005 #218 mycke betre en skiten jag har åkt. Tyvärr dör denna tråden ut i natt tror jag
Aasert Active member Nov 13, 2005 #220 japp, men jag är redd denna träden blir slettat av uvist grunn
Aasert Active member Nov 13, 2005 #222 hihi. men dom kan inte, vi har diskutert favre's steeze på et språk dom inte forstår ^^
Aasert Active member Nov 13, 2005 #226 So yeah, we scanners have discussed favres steeze in hours, and we have found out that his steeze is pretty good. Jag måste sova, god natt
So yeah, we scanners have discussed favres steeze in hours, and we have found out that his steeze is pretty good. Jag måste sova, god natt
Aasert Active member Nov 14, 2005 #243 tiden går ju så fort når man surfar NS hele dan! är favre fortfarande steezig?
Aasert Active member Nov 14, 2005 #245 hvor är dom andre scannersa? vi skulle jo diskutera hur steezig favre är