Aasert Active member Nov 13, 2005 #165 flatt typ ____________________________________ och inte fjell __/\/\
radskier Member Nov 13, 2005 #170 ja, jag vet,men det är oslo också och vi kan åka skidor tio min utanför staden. jag har hört att det är "flatt" där...nevermind
ja, jag vet,men det är oslo också och vi kan åka skidor tio min utanför staden. jag har hört att det är "flatt" där...nevermind
radskier Member Nov 13, 2005 #172 va bra skidåkning är guds gave til menneska (haha, jag suger i svenska)
radskier Member Nov 13, 2005 #177 det är meldt snö på tirsdag, da ska jag ut och raila, jag komme til och slå favre's steeze
radskier Member Nov 13, 2005 #184 sigh...farbror melker, som det bringer tilbaks barndomsminner..da jag var liten och fet och trodde sverige bara var et liksom-land..
sigh...farbror melker, som det bringer tilbaks barndomsminner..da jag var liten och fet och trodde sverige bara var et liksom-land..
radskier Member Nov 13, 2005 #190 emil är av astrid lindgren, är det inte? hvorfor skriver vi svensk egentlig?
Aasert Active member Nov 13, 2005 #191 japp jag tror det..och jag vet inte..trenger lite svensk trening
radskier Member Nov 13, 2005 #193 ja, man måste öve lite svenska för man åker till Åre för att visa at nordmenn är bäst till at åka skidor
ja, man måste öve lite svenska för man åker till Åre för att visa at nordmenn är bäst till at åka skidor
radskier Member Nov 13, 2005 #198 viss jag var en kille kunne jag ha sjungit "hej bruden, vill ni vara med på rummet?"..men jag âr en tjei, så pojkar takk mej för en skitbra "sjekke"replik
viss jag var en kille kunne jag ha sjungit "hej bruden, vill ni vara med på rummet?"..men jag âr en tjei, så pojkar takk mej för en skitbra "sjekke"replik