+public_ennemy+ Member Dec 2, 2006 #3 but for you doug it would suck to live in the town of montreal with all the traffic to pass across the city to go to avila??
but for you doug it would suck to live in the town of montreal with all the traffic to pass across the city to go to avila??
0 00000000 Active member Dec 6, 2006 #6 It takes like 30-40 minutes to get to avila, there's no traffic unless you go during rush hour
gab_mori7 Active member Dec 17, 2006 #10 All skiers in montreal live in west! I'm poor so I live in east side, Anjou, A-town
lpcmen2001 Member Dec 29, 2006 #16 yea yea , st-lambert rpznt! tu rides tu a st-bruno défois Dr.Phil ?
dr_phil Active member Dec 29, 2006 #17 ca fait un bout que chui allez a Saint-Brun, jfais po juste du park pi le terrain la bas yé comme moyen la(le park est nice en passant la bas)
ca fait un bout que chui allez a Saint-Brun, jfais po juste du park pi le terrain la bas yé comme moyen la(le park est nice en passant la bas)
dr_phil Active member Jan 23, 2007 #29 maisonneuve c tu cool comme cégep? ca speut que jaille là l'année prochaine...
Audio Member Jan 24, 2007 #31 ouais ya de le femme en masse, pis des ostie gros de party meme si j'Y va rarement en quelle programme tu veut aller?
ouais ya de le femme en masse, pis des ostie gros de party meme si j'Y va rarement en quelle programme tu veut aller?
dr_phil Active member Jan 24, 2007 #32 ben jpensais aller en sciences de la nature (c comme ca que ca sapelle jpense) c ca qui "m'ouvrirais le plus de portes" comme les conseilleres en orientations disent
ben jpensais aller en sciences de la nature (c comme ca que ca sapelle jpense) c ca qui "m'ouvrirais le plus de portes" comme les conseilleres en orientations disent
gab_mori7 Active member Feb 8, 2007 #40 good one seriously ^ like mtl ns crew and go one night at avila
Markman Active member Feb 9, 2007 #41 How about Monday or Wed night next week. Even on Sunday I'll be heading up there alone probably if anyone is around.
How about Monday or Wed night next week. Even on Sunday I'll be heading up there alone probably if anyone is around.
gab_mori7 Active member Feb 9, 2007 #42 I probably can monday, I'll just need a ride if someone can take me
PhilBenjamin Member Mar 3, 2007 #47 Plateau Represent. Wher are the chicks? I want to hook up with Montreal hotties that shred.
Bigwoods Active member Mar 4, 2007 #50 i live in Beaconsfield too, you know the street called Creswell?