Who do you think will win JOSS?

Har Jon også droppet ut? Sår ikke noe om på friflyt hvertfall... jeg syns da ikke utøverne er så ukjente.. Alle kjenner Håtveit og hvis du er Norsk BØR du ha hørt om Aleks som har hatt store roller i Field sine to siste filmer, og fine innslag i Level 1 sin Refresh. Dessuten er vel alle kjent med Tveit som er sammen med Sigstad kanskje norges beste på rails for ikke å nevne stiligste.. Sjangsene er ikke like store, men jeg tror de kan overraske positivt! ;)

Har Jon også droppet ut? Sår ikke noe om på friflyt hvertfall... jeg syns da ikke utøverne er så ukjente.. Alle kjenner Håtveit og hvis du er Norsk BØR du ha hørt om Aleks som har hatt store roller i Field sine to siste filmer, og fine innslag i Level 1 sin Refresh. Dessuten er vel alle kjent med Tveit som er sammen med Sigstad kanskje norges beste på rails for ikke å nevne stiligste.. Sjangsene er ikke like store, men jeg tror de kan overraske positivt! ;)

Lol, jeg skreiv ikke noe om at uttøverene ikke var kjente. Jeg skreiv at de nye filmerne for Team Norway var ganske ukjente..

Btw, team norways new filmers are Kristoffer Fahlgren and Andreas Johannessen.

hahahaha! fy faen as.. går for fort noen ganger! :P så noen innlegg av deg på fri flyt etter at jeg posta og så at du hadde en del peil.. :P Tenkte: Shit nå dreit jeg meg ut! :P ja de er ikke så kjente nei, men det er gjerne sånn når det ikke er så svært... Men jeg tror det kan gå greit, vet hvert fall at gutta på laget leverer, så får vi se om filmerne tar utfordringen :)

it all depends on how the judges like the editing, i mean last year team americas edit was dope as hell, but they didnt podium (i think)

all of these skiiers are al lso good, i mean, yes certain teams are a bit stronger, but everyone is so close it all depends on the urban amount they get in, and the editing

i think it will go like this...
Team America : Tom Wallisch, Simon Dumont, Alex Schlopy
Team Sweden : Henrick Harlaut, Oscar Scherlin, Niklas Eriksson
Team Europe : Jacob Wester, Elias Ambuhl, Oscar Harlaut
Team Down Under : Jossi Wells, Russ Henshaw, Dhanu Sherpa
Team NEWSCHOOLERS : LJ Strenio, Matt Walker, Gus Kenworth
Team Norway : Andreas Håtveit, Alexsander Aurdal, Sigbjørn Tveit
Team Canada : T.J Schiller, Justin Dorey, Ian Cosco
but thats just me.

MIKE JONES....

But sarcasm aside, all the skiers there are incredible and pretty much have equal opportunity to win. the skiers who do more filming in general might have a bit more edge on the ones who dont though.

Back