What are you drinking

I forgot to make a coffee before I came to work this morning and now I have a headache, so I just snuck into the kitchen to fill up a coffee from the wall-mounted coffee machine. I am not sure if this is actually coffee, but I'm drinking it anyway.

800476.jpg

12981422:H.Scorpio said:
shitty danish Tuborg because it's cheap. if ive got the money i'll buy heineken or budweiser.

Amerikansk eller den tsjekkiske Budvar Budejovicky a.k.a budweiser?

13088070:TheJesusMan said:
Amerikansk eller den tsjekkiske Budvar Budejovicky a.k.a budweiser?

Vet ikke, tror den er tsjekkisk. Rød boks.

Har forøvrig nå gått over til Grans Premium Pilsner. $$$$$

13088232:H.Scorpio said:
Vet ikke, tror den er tsjekkisk. Rød boks.

Har forøvrig nå gått over til Grans Premium Pilsner. $$$$$

Den må jeg prøve og få tak i, litt vanskelig i Sverige, spesielt når man er under 20.. Den tsjekkiske budvar på glassflaske er helt klart min favoritt. Øl er førøvrig ganske billig her i Sverige, hvilket er skikkelig deilig.

13088717:TheJesusMan said:
Den må jeg prøve og få tak i, litt vanskelig i Sverige, spesielt når man er under 20.. Den tsjekkiske budvar på glassflaske er helt klart min favoritt. Øl er førøvrig ganske billig her i Sverige, hvilket er skikkelig deilig.

Haha sant. Ølprisene i sverige er helt konge. Kjøp Grans Premium på glass. Den er god

13088717:TheJesusMan said:

THe Fuck is this shit

13088913:proZach said:
landsharks soon

haha fuck yea thats the only beer my parents drink lol theyre huge jimmy buffett fans. ive been to the landshark bar and grill /claim ?!?!?!

Back