Svergie-tråden

13234737:jibbpeter said:
Sorry, i can't hear you over my mountain off oil-barrels, little jelly-fish ;)

Fortsätt du jobba för att enda platsen jag kommer kunna lära mina barnbarn att åka skidor är i en inomhushall, i Dubai.

13234793:fluffyclouds said:
Fortsätt du jobba för att enda platsen jag kommer kunna lära mina barnbarn att åka skidor är i en inomhushall, i Dubai.

Supply, and demand my friend. Om du vil ha slutt på detta foreslår jeg at du starter en underskrift kampanje, slutter å kjøre bil, stopper å besøke skisentre der heisene går på bensin/diesel, bli lobbyist så du kan bestikke politikere til å stoppe global oppvarming. I korte trekk avvikle kapitalismen (you have my vote btw). Lykke til grabban :)

I mellomtiden nyter jeg hatet til sjalu svensker som kommer hit for å ta det de kan av oljepengene, for å så klage på at Norge er et kjipt sted. Hyklere får meg alltid til å le (skratta), og noen ganger til å skrike.

PS: Dere skal ha ros for enorm høy arbeidsmoral, uansett hvor plagsomme mange av dere er (nei, jeg er ikke sarkastisk :).

alltsa ar sa fruktansvart frustrerad just nu att jag inte vet vart jag ska ta vagen. Inga javla rasister pa vara gator!!!!!!!!

2jca39s.jpg

13266133:Corin said:
alltså va

haha bilden had val inte sa mycket med vad jag skrev att gora, ar bara sa fruktansvart arg just nu att jag skakar. Har alltid hatat Bjorn Soder men nu ar fan mattet ragat, jag orkar inte med hans javla utspel mer!!! Han ar en riktig orm som inte fortjanar vare sig sitt ambete eller sitt liv, kan nagon bara fa honom att sluta finnas?

Back