Svergie-tråden

Och nar kommet det vara?

Ps. alla mina @symboler@ \r straight fucked due to Google Chrome, f;rl[t.

Ni f;rst[r...

Sverige alltså. Detta var på tv igår. Varför?

Non-Swedish peeps, this is the Swedish youth of today. I'm sorry.

haha åh jag önskar att jag hade velat gå, men alla jag kände som skulle dit är mega douchebags. Too much fist pumping for my liking.

Too much housemusic for my liking.. Nä men ärligt talat, varför i hela helvete sända något så hemskt på SVT? Dom som hade börjat bli riktigt bra.

fap-meme.jpg

Det regnar så jävla mycket. Men jag är ganska glad, det var trevligt att gå ut och le mot andra människorna vem var jätteirriterad och våt när jag bara log och skrattade som en galen.

Visste inte att dem spelade! Stängde av efter några minuter. Men house är rätt kasst. De döda musarna har några bra låtar, och så även daft-punkarna. Men mer än så är det fan inte. Funderar iofs själv på att mixa ihop nåt, man verkar ju kunna tjäna galet med penningar!

Annat jobbigt där hade varit allt folk. Har lite fobi för folksamlingar, iaf att vara del av dem.

dödmus är ju hyfsad. är för övrigt inte så förtjust i house musik. jazz är ju det roligaste att lyssna på! Louise armstrong, Scott joplin, Duke ellington och ella fritzgerld är ju riktiga jazz legender, kan sitta i timmar och lyssa på dem...

deadmau5 spelade väl inte?? eller har jag helt missat nånting nu... förra året kanske, men inte i år..

ouhhhh. Relaxar ut på sängen, Har gjort aldeles för mycket. Spridit grus vid garaget, Stekt bacon, Filmat till en såndär artsy edit (Blev inspirerad av "Unicorn Sasmi"), Längtat efter contouren, Köpt nytt styre till cykeln, Sett skidfilm, Haft 4 skottar på besök och redigerat film. Hektiskdag.

Sommaren är snart slut hoppas vi på. Men helt ärligt, var fan 25-30 grader i Ume hela veckan. Det räcker där för mig.

I think is a prime example of reasons we need language-specific forums. Almost like the regional threads except used slightly more.

Ingen aning. men de var de storsta. Fast det finns klart battre svenska artister, Movits!, Timbuktu, Nils Landgren, Adam tensta eller kapten rod.

UÅ repppppppin! Nä men helt ärligt bor jag bara i Umeå då jag går i skolan, så är väl ingen riktig ume-bo.

Also, bump. Har inte varit på NS på drygt tre veckor. Kult.

12814140:kakmonstret said:
vad har hänt med denna tråd? vi kan ju inte låta den bästa (sett från ett svenskt perspektiv) tråden på NS dö ut?!

12814174:Aahlnas said:
Hällgren fyllde 13 och lugnade ner sig.

LOL

blev han bannad eller vad ar grejen?

Jag passar pa att peppra den har traden med patriotism sa man kommer i stamning infor morgondagen

JE_20110707-193215-800x533.jpg

Ibrahimovic-Soccer-Players.jpg

img_3950.jpg

2340001_1200_675.jpg

193214.0x0.jpg

algtjur.jpg

ingemar_stenmark.jpg

Vinterbild2_790x403.JPG

rs_1024x759-140213074655-1024.Henrik-Harlaut-Skiing-Blue-Pants.jl.021314.jpg

gabriella-stockholm-archipelago-03004-1024x800.jpg

88569.jpg

Abba111113.jpg

Da garvi. Nian.

Learned all that from Dollo's day in the life, schitztovel ( ok that wasnt from it) /claim

Back