Millasta musiikkia te oikein kuuntelette?

rasser

Active member
Nii-i, eli millastas musiikkia te kuuntelette? Etenkin Roopen ja Miikan musiikkimaut haluan kuulla, kun kerran olen ihan 'riil-laif' nähnyt kumpaisetkin.

Itse kuuntelen mätöstä vanhempaan Metallicaan. Mielialasta riippuen. Nyt on semmoinen hempeily-fiilis. Ja nyt soi Metallican The Unforgiven II.

Member of the 'lets help Sam loose some weight so he can possibly get a girl' Club.

noo iha laidasta laitaa eli siis iha tos hevystä ja metallista sun muusta tonne tranceen..

tos ny muutama hyvä mainittava: metallica, children of bosom, ramones, nirvana, swollen members, sere, puhdas hallinto..

eli siis kaikkee kivaa musaa tulee kuunneltuu..

:):D

~nss~

laidasta laitaan, mutta pritnin popittelut ei uppoa.

Lähiaikoina tullu kuunneltua radioheadin ok computeria ja the bendsiä, Mars Volta esikoislevyä ja Metallicaa.

Kyl se rock on mun mielest parasta. Hanoi Rocks mun mielest yks parhaist bändeist. Tietääks kukaan muu ku minä sellast bändii ku Cinderella??

Kannattaa kuunnnella sitä :)

http://www.saunalahti.fi/sck/WHT371.tmp.html

siinä dumpattuna koko soittolista. yli puolet on luonnollisesti sellasta mitä en kuuntele paljoa, ja 90% mitä digailen ei taas löydy koneelta... noita souljuttuja (suomesta the five corners quintet, calypso king & the soul investigators), madlibiä, MF DOOMia, monia muita vanhan koulun jäbiä, tiettyjä suomihop-artisteja - börstarit yhessä ja erikseen, tuomio&kone, lost cause, vähäset äänet, rudy, karrikoira, ceebrot, cru-mentalog, memmy posse, ymymym... rockia tietty, vaikkapa liekki, jimi hendrix, led zeppelin, heart... monenlaiset rumpubassosounditkin uppoaa sopivalla hetkellä, ja vaikka mikä, mutta jotain jumputusta ei jaksa kuunnella hirveesti keskellä päivää, eikä räimettä keskellä yötä...

Back