B Base-Man Member Jan 1, 2006 #1 Hvem har det værste? OG HVORFOR? La oss vise disse rassikanerne hvor mange nordmenn som egentlig henger her inne, og hvor mye power vi har!! haha! Bring som koz on! FITTETRYNE: Kona til Ari
Hvem har det værste? OG HVORFOR? La oss vise disse rassikanerne hvor mange nordmenn som egentlig henger her inne, og hvor mye power vi har!! haha! Bring som koz on! FITTETRYNE: Kona til Ari
B Base-Man Member Jan 1, 2006 #3 uhm, glemte å si hvorfor! Vel, det er vel fordi hun er kona til Ari! Som i seg selv er ett stort fittetryne!
uhm, glemte å si hvorfor! Vel, det er vel fordi hun er kona til Ari! Som i seg selv er ett stort fittetryne!
B Base-Man Member Jan 1, 2006 #6 you got that right, my dear keegan! (fittetryne equals pussyface) NAME ONE!!!
J -_-Johnny-_- Member Jan 1, 2006 #11 hahhah.. norsk ! endelig jeg mener personlig at bush er et av de største fittetrynene, tett etterfulgt av læreren min..
hahhah.. norsk ! endelig jeg mener personlig at bush er et av de største fittetrynene, tett etterfulgt av læreren min..