I'm really dissapouinted on the NS community... u have a defenseless troll here just saying crap about his great video and you guys are just like ya wtv... were are the fuckin haters when we need them... where the fuck are you guys (skiierman where are you?)... karma rape and talk shit about his vid or somethiong but please make this interesting
You didnt understand me very well.. i said you deserve to be hated on for putting up this bullshit video... learn how to read and dont start crying about english not being your first language cuz it aint mine (mine is french)
alor on va parler en francais? pourquoi cette video ne devrais pas etre aimer? parce que tes pas capable de reproduire ce trick? ouais moi je crois que ces pour ca.ya juste des osti de fif icite qui pensse que aussitot qu'une video nest pas extraordinaire doit etre mauvaise? serieusement va t'acheter un vie avant de dire des marde comme ca pi essaie dont davoir le trick aussi bien que lui pour une premiere fois? sa serais une bonne chose a pi moi au moin je suis pas une fagg qui blast les vid du monde alors que chu aps capable de faire les trick qui sont présenter dans les videos
haha your excuse for not showing me if your able to do dub cork is: im injured so i cant wow get some skill,i mean you cant even flip on ski seriously thats ridiculous...in my first years of skiing i was able to front,back and lincoln lol
Hey le gros farme ta yeule osti dgay.. tu comprend rien de cte site la fak decolisse.. c rien contre toi ou contre ton ami.. ok yer fort sur la trampo mais le gros c kon sen calisse ki fasse dub bio.. c rien de malade (c pas comme sa serait un triple) pis en plus yer loin dle lander.. je sait ke chus a chier sa trampo pis a chier en ski mais jmet pas des videos dmes chums ki essaye den faire... taurait du attendre un mois avant de poster kkchose sur ns pk c clair ke tu c pas comment sa marche.. le gros imagine ke chaque membre sur cte site la faisait un thread chacun our montrer un video de son chum ki fait un trick "cool" .. sa srait l'
bordel.. c pas ke ton video est mauvais.. le thread est juste INUTILE
wanna come over and play ski and practice somersaults and....and....watch simon dumont?!?!?! hes obvi the best pro skier in the world cuz he won xgames with his flips on ski