Mike-O Active member Dec 30, 2011 #1 What do you get when you take 1 great Finnish DJ/Hip-Hop Beat Afficianado 1 low-quality Webcam ? amount of illegal substances ...well you get... DIGGGGGOOOO!
What do you get when you take 1 great Finnish DJ/Hip-Hop Beat Afficianado 1 low-quality Webcam ? amount of illegal substances ...well you get... DIGGGGGOOOO!
Mike-O Active member Dec 30, 2011 #3 Mä oon vaan niin saatananmoinen ju-u-u-u-u-umala. Mä oon vaan niin saatananmoinen ju-u-u-u-u-umala. Toi on se kertsi!
Mä oon vaan niin saatananmoinen ju-u-u-u-u-umala. Mä oon vaan niin saatananmoinen ju-u-u-u-u-umala. Toi on se kertsi!
Mike-O Active member Dec 30, 2011 #5 No siinä tapauksessa suosittelen nyt jo kolmatta kertaa ihan näin suomalaisittain, että menet lääkäriin vatsakipujesi takia! PERKELE
No siinä tapauksessa suosittelen nyt jo kolmatta kertaa ihan näin suomalaisittain, että menet lääkäriin vatsakipujesi takia! PERKELE
V Vilitin Member Dec 30, 2011 #6 Kova biisi Mutta eikös noille kannata puhua lontoota että ne ymmärtää