C cousinmark Member Oct 20, 2005 #1 everyone use the word steeze in a sentence cause i love it so much
hype Active member Oct 20, 2005 #2 if it aint got steeze, nigga please, get on your knees and have a mouthful of deez
V VKarma185 Active member Oct 20, 2005 #4 Steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze...and breathe
Steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze steeze...and breathe
cork5_thovex Active member Oct 20, 2005 #6 man you look different today bob did you get a new haircut? NO i got steeze.
T troublemakerCO Member Oct 20, 2005 #11 bitch, steeze!!!! if you don't know what it means, just man up and say it.......
Anathema Active member Nov 6, 2005 #24 i ride my skeez with steeze.. pants down to mah kneez, nigga please, stick em up, freeze, quit playin with the lil dawgs an come roll with the real g's.
i ride my skeez with steeze.. pants down to mah kneez, nigga please, stick em up, freeze, quit playin with the lil dawgs an come roll with the real g's.
mattyb. Active member Nov 6, 2005 #35 jeez, the defintion of steeze is multiple bruce lees on their kneez
Subjekt Active member Nov 6, 2005 #37 how about instead of CELEBRATING slang, we learn real words first, such as CELEBRATION.
eheath Active member Staff member Nov 6, 2005 #41 the sleaze thats on her knees suckin my OH GHEEZE just cause we have so much steeeze