Wants to study in a ski area

.Elli.

Member
Hey

Im from denmark and i would really like to go study in another country, where there are mountains you can shred all season.

Do you have any ideas on where i can go?

Hejsa, jeg er også fra Danmark og har de samme planer som dig. Jeg regner med at tage min kandidat i New Zealand, enten på University of Dunedin eller University of Otago, dem kan du tjekke. Sprogmæssigt er det jo nok lettest i et engelsk talende land eller i Skandinavien. Oslo og Stockholm er jo godt for park, men ved ikke hvad du mest kører? Ellers er der en masse gode universiteter i Californien, Oregon og Washington, især Oregon er interessant eftersom man kan køre året rundt der. Det jeg har tænkt mig at gøre er at vælge Uni efter om det er tæt på bjergene, så bare tjek google maps, se hvor du vil hen, og så se hvilke Uni's der ligger i området. Som nævnt tidligere er Salt Lake city også et rigtig godt bud, de har også dejligt lange sæsoner i Utah!
Håber du kan bruge mine råd, vi ses i sneen!

Hej! New Zealand lyder også alt for fedt! jeg kan helt sikkert bruge dine råd, jeg har allerede downloaded google earth og er i fuld gang med min research. Tusind tak for det! og held og lykke med hvor du nu ender op!

Og yep vi ses i sneen!

Back