Svergie-tråden

Den här är vad mest finnar tycker om Sverige. Det är bara en skoj, men för många tar det som sanninghet.

.

Men det är ganska roligt, nå?

Nationaldagen!!

images

förtjänar nästan en egen tråd

Nykterfredag. Alla fredag i mitt har varit nykterdagar så varför bryta combon? F.ö har jag och en polare avslutat ett arbete om Dopning och LSD på NOn, Sista lektionen firades med kanelbullar. Livet äger.

Ord upp, min hund väckte mig genom att skälla som ett jävla as på det som han trodde var någon som knackade på dörr-helvetet, trött som fan och kan inte somna om.

Såg första halvlek igår, men det var så sjukt tråkigt så det blev ingen andra. Var ju första kvällen på sommarlovet, så lite kul måste man man ju ha. Men tydligen är Sverige jävligt kassa.

Ljuset är trevligt ju, jag gillar att det inte blir mörkt alls nu. Det är trevligare att gå hem på tidiga morgonen då. Det måste ju vara därför det är ljust, eller hur?

^ aahh tidig hemgang ar sweet nar det ar i princip dagsljus, men jag kan fan inte sova nar det ar lika ljust ute pa dagen som pa natten... far typ tejpa upp sopsackar over mina fonster, mina rullgardiner aint doing the trick :(

Som uppväxt i norrland har jag lärt mig att sova även om det är dagsljus, så jag kör utan någon slags mörkläggning.

Back