Nederlanse Jibbers Gezocht!!!

Hey man, i am dutch, but i live in Switzerland....

Hey ok, i don t know how to speak dutch, but it is because of my father

Why did your dad move to Switzerland? Because of the snow eh!

What ist loss mit du kinder? ~Aaron asking in HIS german what's wrong with an Austrian kid.

dat is waar...nederland en belgie heeft geen jibbers.

yo i used to be be good at this. what happened to mijn nederlands?

spreek is af om eens samen te kloojen

in landgraaf of zo

ik en een paar andere belgische freestylers zullen er dan wel zijn,

altijd tof om nieuw volk te leren kennen

dieter1080@hotmail.com

rhrjorgh sfnrteket ak jaf shesh to fuck netherlands gheikeg ja nein scheise

girls poo, but they are giftwrapped, have a little bow on them, and smell like cinnimon and vanilla

WORLD FREERIDE CAMP SESSION 3 BIOTCHES

Jahoor. Ook de nederlandsers zijn aanwezig! Maar zietten jullie veel ook op de indoorbanen? Zoja waar?

Groeten Sven

Yeah gelukkig Nederlanders aanwezig, maar naar mijn mening mag t wel wat actiever:P!!! Maar is hier iemand die hier veel op de indoorbanen is?? Ik kom uit Utrecht en als ik in indoorbaan wil skien benk echt twee uur kwijt en betaal je echt te veel:S!!!

hey japie, 'k zie nou dat het maar 3kwartier met de trein is van zeist naar zoetermeer, hoe kom je op die 2 uur?

2 uur is overdreven maar het punt is dat je dan eerst nog met de sprinter moet en daarna nog eens met de bus. Maar hoe bereik jij zoetermeer dan?

Bus? Het is lopend makkelijk te doen hoor, niet dat je daar blij van wordt maar het is ongeveer 'n kwartiertje lopen vanaf het station. Alhoewel 't alweer bijna 'n jaar terug is dat ik daar was, dus echt zeker weten doe ik het niet.

We zouden toen opgehaald worden door de moeder van 'n vriend van me, maar die kon niet, dus toen zijn we maar naar 't station wezen lopen. Daar de trein gepakt, overgestapt op DenHaag Centraal, nog 'n x overgestapt in Castricum en daar de trein naar Uitgeest genomen :p Geen idee hoe lang we toen bezig geweest zijn, iig korter dan toen we besloten om de 270km naar Landgraaf te treinen :p

Trouwens, wat je ook kan proberen: www.ultimate-snowboarding.com , 't zijn wel snowboarders maar je kan kijken of 's 'n x mee kan liften met gasten die ook in de omgeving van zeist wonen. Die site heeft in ieder geval heel veel (freestylende) mensen die vaak naar indoorbanen gaan.

Hey, ben ook een Nederlander. Alleen nog niet een echt goede freestyle skier, meer een gewone skiër die af en toe een schans meepakt...:(

gewoon lekker riden en probeer progressie te boeken. Maar zorg vooral dat je er plezier in houdt.

yo. i'm english and i live in england but pretty much every school holiday to visit my parents. I know some super sick jibbing spots in Tilburg where they live just never had the chance to hit that shit.

yeah, i have visited tilburg sometimes and also noticed some stuff, this winter should have been good with but no, its 10 degrees:(
Oh well, Shredding indoor has its plus points

Eyy dutchies . ben aantal jaren nu actief als Freestyle skier , ben van plan deze zomer aardig wat daagjes door te brengen in de indoor banen , als meer dit gaan doen Pm me ofzo zodat we wat kunnen klooie :D
Keep on shredding

Ik zou zeggen kom 21 mei a.s. naar snowworld zoetermeer vanaf uurtje of 6/7. Reunie en wedstrijdje van Armada Freeski Project en de meeste indoor riders zijn daar bij dus kan je gelijk met iedereen kennis maken :)

aiii toch Nederlandse freestyle skiers dacht dat ik de enige was die wou freestyle skien in Nederland. Woon nu in Gouda ga meestal een keer per jaar skien met familie enzo maar dan wordt het freestyle niks natuurlijk daarom eigen ski's gekocht en boots en bindingen enzo begin deze zomer met jaarabbo de uithof in den haag om te beginnen met freestyle. Meer mensen met zo'n plan en miss ook die in Gouda wonen zodat we iets kunnen regelen met autopoulen ofzo?

Lekker, ben je al vaak naar de uithof geweest? Ik kom er eigenlijk minimaal 1 keer per week, behalve komende maand, dan ben ik er niet.

Ben zo'n 3 keer geweest, probeer basis te leren nu (best moeilijk nog zonder les) maar tis in ieder geval gezellig. Komende maand ben ik er sowieso ook niet ivm vakantie enzo maar daarna koop ik samen met 4 vrienden jaar abbo en dan gaan we waarschijnlijk elke zaterdag van 11 tot 3 ofzo. Op welke dagen ga jij allemaal?

Lekker! Ik ga meestal op dinsdag middag/avond, dan zijn er meestal meer skiers. Ga ook vaak andere dagen, licht er altijd een beetje aan wanneer ik kan. Zaterdag ga ik niet zo vaak, omdat het meestal drukker is (met niet freestyle), maar miss dat je me wel ziet dan!

Is dit forumtopic nog een beetje actief?

Ik ben op zoek naar meer en meer nederlandse skiers, new talent!

Gr.

Pim

Back