Mistä sukset

Jammu

Active member
Saattaapi olla että pitää ostaa sukset ennen kesä lomaa ja kysumys kuulu että mistä saa vielä suksia, mitä suksia ja millä hinnalla?!?!? Niin ja viel etelä suomest päin, mut voitte kertoo muittenki mestojen suksist.

even though i dont understand a word you all are saying i wanted to know if there was anyone in finland who would like to have me come live wiht them, because finland is mad cool

paxie=odd name huh?? but im stil a ski goddess.

'oh for sure, mon petite chou-chou.' -candide thovex

** OFFICIAL MEMBER AND LOVE SLAVE OF THE NS LATENIGHT CLUB**

oh yea....love slave refers to Phrosty's love slave in particular

No enää ei oo kiire suksien kaa mutta voisitte kertoo jos tiedätte hintoja ens kauden twineille.

Enpä tiedä onko tästä Jammulle enään mitään iloa, mutta laitetaan tämä nyt kuitenkin tänne.

Maahantuojalta ei kannata ostaa ilman suhteita, vaan kannattaa tilata paikallisen urheiluliikkeen kautta, siinä säästää euroja.

Rossignol Scratchit on siteineen ~580e

Head Mad_Trixit siteineen 590e

K2 Public Enemyt + Salomon 912TI:t 480 euroa. Tällaiset tilasin itselleni ja pitäisi saapua kolmen viikon päästä.

no ei näyttäny oleva kovin kalliita hintoja.. viime vuonna ite maksoin vähä vajaa 500 eeroo K2 enemeistä ja salomonin 810 siteistä..

~nss~

Haluis nuo enemyt. Mutta kun ei rahaa ole, niin ei..

Member of the 'lets help Sam loose some weight so he can possibly get a girl' Club.

Mä oon kuullu/lukenu et noi public enemyt irtois netistä 200e? By the way mä löysin jonku saksalaisen nettikaupan sivut mis ne oli 200e mut 180cm eli mulle liian pitkät.

- keep it real -

Kuopiossa kyllä noi mad-trix on siteineen 499

K2 Public enemyt&salomonin 810t 449

Että osta kuopion intersportista tai top-sportista :)

Back