I InQcKillinIt Member Apr 21, 2012 #1 Slippery and durabilite, black or white? i heard there was a difference but i don't know what
k-fred Active member Apr 21, 2012 #2 noir: sa glisse moin bien que les blancs mais ils sont plus durable blanc: ils glissent super bien mais ils sont moin durable.
noir: sa glisse moin bien que les blancs mais ils sont plus durable blanc: ils glissent super bien mais ils sont moin durable.
broto Active member Apr 22, 2012 #3 les blancs sont glissent aussi, c'est qu'est-que je utilise. pardonnez mon francais, je parle juste un peux.
les blancs sont glissent aussi, c'est qu'est-que je utilise. pardonnez mon francais, je parle juste un peux.
k-fred Active member Apr 22, 2012 #4 haha no prob, I answered in french because I know he talk french... but whats I said is the white one slide reallly well but is less durable. the black one slide a bit less bit is much more durable.
haha no prob, I answered in french because I know he talk french... but whats I said is the white one slide reallly well but is less durable. the black one slide a bit less bit is much more durable.